Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Website Tips: Keep it Simple! : Thomas' site

ONE OF THE GOLDEN RULES OF WEBSITE DESIGN IS: Keep it simple. This applies to your overall site, its graphics and the copy or words. Let’s tackle them one at a time. First, make sure your site is not loaded with so many bells and whistles that your pages are slow to load. The faster people can navigate around your site, the more likely they’ll be frequent visitors and buyers. Make sure you monitor your pages to check loading times and fix any broken links.

Sites don’t need to be flashy(see: www.booking-world.com). When designing your site, keep your target audience in mind. Use bandwidth-consuming audio and video judiciously. Don’t put something up just because it wows you; it needs to wow your customers as well. And that wow shouldn’t be restricted to design—it should encompass site functionality as well.

You want to create a site that’s enjoyable for visitors to browse. Design your pages to allow customers to easily find what they’re looking for. Users get bored and move on when they have to search through pages and pages of information to find what they need.

Don’t clutter up your web pages. Some web entrepreneurs find that offering fewer products with more detailed descriptions translates into higher sales. For others, success comes from offering lots of products but categorizing and displaying them in a way that enhances the customer experience.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Word-of-mouth in digital communities (social networks)!

Today, people are organized in social networks and can take action together. They can discuss isolated instances of bad customer experiences and place them in context. Thus, they express concerns and dissatisfaction more loudly than they have ever been able to. What is more, they can take action to challenge business activities and people in power. In the digital environment, the voice of a few can inspire and reach many. The facilitated (and constant) flow of information among different social networks makes the voice of every single customer that much stronger. This is where customer evangelism becomes critical.

The fact that the customer’s voice has gotten louder shouldn’t scare you. On the contrary, it should motivate you to be a better marketer. It highlights the idea that if your customers are happy, they will share satisfactory experiences with a broader social network and earn you more followers.

In fact, people who share positive emotions tend to have a larger following. (Tweet this)This premise is backed up by HubSpot’s social scientist Dan Zarrella’s analysis of over 100,000 Twitter accounts. Negative remarks, which included negative feelings and morbid comments, belonged to people with smaller reach.

Positive Comments Are Shared More Often

Positive remarks, on the other hand, are exchanged a lot more frequently. Zarrella’sresearch of linguistic content shows that positive comments are the second most shared item among Facebookusers. So how do you take advantage of this phenomenon? By encouraging your customers to become marketing evangelists.

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Online Κρατήσεις Ξενοδοχείων με το Booking-World.com

Κάτι καινούργιο συμβαίνει στο χώρο των online ξενοδοχειακών κρατήσεων αυτές τις ημέρες! Σε περιόδους κρίσης είναι που εφαρμόζονται οι πρακτικές και καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες σε ένα χώρο, μάλιστα, με ιδιαίτερο ανταγωνισμό. To Booking-World.com σύστημα online κρατήσεων για ξενοδοχεία, δεν είναι ακόμη ένα site για εύρεση ξενοδοχείων αλλά ένα σύστημα διαχείρισης διαθεσιμοτήτων με απ' ευθείας πώληση των δωματίων από τα ξενοδοχεία και πληρωμή απ' ευθείας στο ξενοδοχείο χωρίς επιβαρύνσεις.
Στο σύστημα αυτό, το ξενοδοχείο δημοσιεύει τις διαθεσιμότητες (δωμάτια) όπως επίσης και τις τιμές για κάθε ένα από αυτά. Λόγω του ότι δεν υπάρχει παρέμβαση ή προμήθεια στις τιμές και στις διαθεσιμότητες από το σύστημα, δεν γίνεται επιβάρυνση με extra κόστος για τον τελικό πελάτη. Επίσης τα ξενοδοχεία μπορούν να μειώνουν τις τιμές των δωματίων σε νεκρές περιόδους ή χαμηλής ζήτησης, προσελκύοντας με αυτό τον τρόπο περισσότερους πελάτες. Ο πελάτης πληρώνοντας απ' ευθείας στο ξενοδοχείο δεν έχε επιπλέον επιβαρύνσεις στις τιμές που πληρώνει με αποτέλεσμα επιπλέον κέρδος.
Ο ρόλος του συστήματος είναι να προωθεί τις διαθεσιμότητες των ξενοδοχείων και να διαφημίζει την ύπαρξή του σε διάφορα μέσα (online και offline) και να εμφανίζει τα δωμάτια των ξενοδοχείων στο μεγαλύτερο δυνατό αριθμό οθονών ταξιδιωτών. Αυτός είναι και ο λόγος της χρέωσης κατά την εγγραφή ενός ελάχιστου αντιτίμου - ετήσιας συνδρομής - των 50€.
Με την μικρή αυτή επένδυση, ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη.

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Αξιοποίηση Δημοσιότητας στο Internet

Έχουμε γράψει επανειλημμένα ότι το βασικότερο θέμα στην επιχειρηματική δραστηριότητα στο internet δεν είναι η πόσο καλή δουλειά κάνουμε στο σχεδιασμό και την αισθητική ή την πληροφορία που δημοσιεύουμε, αλλά το βασικότερο και πολυτιμότερο από όλα είναι η επισκεψιμότητα. Κάθε μέρα δημοσιεύονται ή βγαίνουν στο αέρα χιλιάδες web sites τα οποία επιζητούν την επίσκεψη των χρηστών και αυτών που αναζητούν τη συγκεκριμένη, δημοσιευμένη πληροφορία. Άρα λοιπόν, το βασικό ζήτημα είναι να προσελκύσουμε τους επισκέπτες στο site μας. Όσο καλοί και να είμαστε στο SEO και SEM, όσα και να πληρώνουμε σε διαφήμιση και banners σε τρίτα sites, ένα είναι σίγουρο: η πλειοψηφία των χρηστών βρίσκει τις πληροφορίες μέσω αναζήτησης με τη βοήθεια των μηχανών.
Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι στον κόσμο, όλο και περισσότεροι ανατρέχουν στις μηχανές αναζήτησης για να βρούνε ένα άρθρο με το σχετικό συμβάν. Πως μπορούμε όμως εμείς να προσελκύσουμε επιχκέπτες που αναζητούν ένα άρθρο για ένα συγκεκριμένο συμβάν; Πολύ απλά να στήσουμε ένα Blog στο site μας και να σχολιάζουμε τα γεγονότα ή ακλόμη καλύτερα χρησιμοποιώντας RSS feed να τραβάμε άρθρα από άλλους ιστοχώρους.
Ένα απλό παράδειγμα από τις προηγούμενες ημέρες είναι το συμβάν με την κα Αλεξανδράτου και τον τρόπο που απασχόλησε τους χρήστες του internet. Πολλοί διαχειριστές blog έτρεξαν να γράψουν δύο γραμμές ή ακόμη και μόνο ένα σχόλιο για το συμβάν χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά από αυτές που χρησιμοποιούσαν οι χρήστες για να αναζητήσουν το περίφημο βίντεο (πχ. Julia Alexandratou, Greek amateur porn, Julia alexandratou video, κλπ). Ξαφνικά αυτά τα Blogs που δεν είχαν παρά κάποιες δεκάδες επισκέπτες, για αρκετές ημέρες απέκτησαν χιλιάδες! Μερικοί το πήγαν και ένα βήμα παραπέρα και έβαλαν και ένα σύνδεσμο με το περίφημο βίντεο, και βέβαια η επιτυχία ήταν ακόμη μεγαλύτερη!

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Τι είναι το EDI; (Ηλεκτρονική Διακίνηση Εγγράφων)


Σήμερα, η πλειοψηφία των δεδομένων που περιέχονται στα διάφορα έγγραφα παράγεται από τις υπάρχουσες εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Τα έγγραφα αυτά - που το είδος τους ποικίλλει, από γενικές πληροφορίες, παραγγελίες αγορών και τιμολόγια έως καταλόγους προϊόντων και αναφορές πωλήσεων - εκτυπώνονται και φωτοτυπούνται πριν τελικά αποσταλούν, μέσω ταχυδρομείου ή fax. Στη συνέχεια, ο εμπορικός εταίρος και αποδέκτης, επαναπληκτρολογεί όλες αυτές τις πληροφορίες στον δικό του Η/Υ που εκτελεί μια άλλη εφαρμογή, για περαιτέρω επεξεργασία.

Αυτή είναι μια αργή, αναξιόπιστη αλλά και δαπανηρή διαδικασία. Mε δεδομένο δε ότι η ροή των πληροφοριών είναι εξ ίσου σημαντική με τη φυσική ροή των προϊόντων, καθίσταται πλέον ιδιαίτερα επιτακτική η ανάγκη μιας ταχύτερης, ακριβέστερης αλλά και οικονομικότερης λύσης όσον αφορά στην ανταλλαγή εμπορικών δεδομένων μεταξύ των οργανισμών.

Tη λύση αποτελεί η Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Δεδομένων - EDI (Electronic Data Interchange). Ένας κοινά αποδεκτός και χρήσιμος ορισμός για το EDI είναι ο εξής: H ανταλλαγή δεδομένων - τα οποία είναι δομημένα βάσει προτύπων - μεταξύ συστημάτων πληροφορικής εμπορικών εταίρων, με ηλεκτρονικά μέσα και με την ελάχιστη ανθρώπινη παρέμβαση.

Oι οργανισμοί δεν χρειάζεται να ανησυχούν πλέον για τα διαφορετικά και μη συμβατά μεταξύ τους συστήματα Η/Υ. Με τη χρήση προτύπων μηνυμάτων EDI, (π.χ. EANCOM), τα δεδομένα μπορούν να αποστέλλονται γρήγορα, αποτελεσματικά και με ακρίβεια, ανεξάρτητα από τον εσωτερικό εξοπλισμό των χρηστών ως προς τα μηχανήματα και το λογισμικό.

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Το email ως εργαλείο CRM


Από όλες τις υπηρεσίες του Internet, η μόνη η οποία μας επιτρέπει να έρθουμε σε απευθείας επαφή με τον χρήστη, αντί να περιμένουμε πότε θα μας επισκεφθεί εκείνος, είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Έτσι, παρά τα προβλήματα που δημιουργεί το spamming (αποστολή διαφημιστικών e-mail χωρίς τη συγκατάθεση του παραλήπτη), όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην παροχή υπηρεσιών μέσω email τόσο στους παλαιούς πελάτες τους όσο και σε κάθε άλλο ενδιαφερόμενος. Οι δημοφιλέστερες από αυτές είναι:
  • Newsletter programs Πρόκειται για εκδόσεις ηλεκτρονικών περιοδικών τα οποία διανέμονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-zines). Με τη μέθοδο αυτή η εταιρεία παρέχει χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες της (συγκεντρώνοντας και αυξάνοντας παράλληλα τους συνδρομητές των περιοδικών της), ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιεί αυτά τα email για να προβάλει τον εαυτό της, τις απόψεις της και τα προϊόντα της.
  • Event driven campaigns Διαφημιστικές εκστρατείες βασισμένες σε συγκεκριμένες ημερομηνίες ή εκδηλώσεις (π.χ. ειδικές προσφορές για λουλούδια την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή για χαρταετούς την Καθαρά Δευτέρα).
  • Precision marketing Οι πρώτες διαφημιστικές προσπάθειες αξιοποίησης του email βασίστηκαν στο spamming και τη μαζική αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων. Όταν όμως έγινε κατανοητό ότι αυτές οι προσπάθειες όχι μόνο δεν αποδίδουν, αλλά βρίσκονται και στα όρια της νομιμότητας, τη θέση τους πήρε το permission marketing όπου μηνύματα αποστέλλονταν μόνο σε όσους είχαν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Και αυτή η μέθοδος όμως δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική, καθώς ο αριθμός όσων ανταποκρίνονταν ήταν εξαιρετικά χαμηλός. Έτσι, σήμερα οι προσπάθειες έχουν επικεντρωθεί στο precision marketing όπου στόχος είναι η εύρεση (με τη χρήση δημογραφικών, ψυχογραφικών και άλλων στοιχείων) όσων είναι διατεθειμένοι όχι μόνο να λάβουν ένα διαφημιστικό e-mail, αλλά και να αγοράσουν το προϊόν που τους προσφέρεται.
  • Dynamic Message Assembly Δημιουργία και αποστολή μηνυμάτων στη μορφή που προτιμά ο παραλήπτης (π.χ. HTML mail για τον Α, απλό κείμενο για τον Β κ.λπ.) Response Management Αυτόματες εφαρμογές αποστολής απαντητικών e-mail για συγκεκριμένες ερωτήσεις ή περιστάσεις (π.χ. επιβεβαίωση λήψης του μηνύματος του πελάτη και αποστολή σε αυτόν του κωδικού παρακολούθησης του προβλήματός του).